18 Nisan 2016 Pazartesi

Every Last Breath-Jennifer L. Armentrout/Karanlık Elementler Serisi


   Merhaba arkadaşlar,bu kadar uzun süre yoklara karıştığım için üzgünüm.Bu defa suçlayacak bir sınav falan da yoktu üstelik,tamamen benim tembelliğim oluyor kendileri :/
   Bugün size Karanlık Elementler serisinin son kitabıyla geldim.Türkiye'de baskısı daha yapılmadı ama Dex'ten aldığımız neşe verici habere göre önümüzdeki sene içinde bir yerlerde matbaaya uğrayacak kitabımız... Adını Kimi Seçtiğine Dikkat Et olarak çevirmişler ve aramızda kalsın ama bence serinin başından beri isim konusunda kötü kararlara varmış durumdalar :D 
   Pekâla,konumuza dönecek olursak heyecan kaldığı yerden devam ediyor.Size söylüyorum arkadaşlar,serinin son kitabında sizi çok büyük sürprizler bekliyor.Lilin ortalıkta herşeyi birbirine katarak dolaşıyor.Bir yandan Muhafızlar kendi aralarında bölünürken diğer yandan Layla sevgili üvey ağabeyini yok etmek için mümkün olan her kapıyı çalıyor.
   İnanın bana bu kapılardan özellikle belli bir tanesi dudağınızı uçuklatacak :D Amaaaaaa,benim özellikle hoşuma giden ve itiraf ediyorum iple çektiğim kısım Layla'nın sonunda doğru olan tercihi yaptığı kısımdı.Yani,bu büyük bir spoiler oluyor aslında ama hadi yani,sonuçta neyin ne olacağı belli o konuda,değil mi?
   Önlerindeki en büyük engel kendileri farkında bile olmadan kaldırılmış durumda oluyor ama ben bir yandan Zayne'e üzülmeden de edemiyorum,Danika da onu bırakmışken hem de.
   Neyse bu kadar açık vermek yeter,nefeslerinizi tutmaya hazır olun arakadaşlar çünkü son kitap bomba gibi geliyor :D Hiç beklenmedik arkadaşlıklar,beklenmeyen müttefikler ve kısa bir ara baya üzücü görünen bir sonla noktalanan müthiş bir kitap Every Last Breath.Eğlenceli okumalar dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder