30 Kasım 2016 Çarşamba

SON SÖZ AŞKIN (JULİA QUİNN)

Merhabalar sevgili okurlarım  :-)
Biliyorum biliyorum hepiniz bana çok kızgınsınız açıkçası haklısınız sonuna kadar hakkettim. Şu yüzden bu yüzden kısmına gelirsek önceleri tembelliğimden sonraları ağır şartlar altında çalışan bir öğrenci olarak vizelerim nedeniyle yazamadım,üzgünüm...
Uzun aradan sonra açılışı çok güzel  klâsik bir kitapla yapmak isterdim ama kısmet yıllar yıllar önce henüz ergen iken okuduğum bir kitapmış. Laf arasında karşıma çıktı ki şu an nasıl bir psikoloji ile o kitabı okuduğumu bilmiyorum arada oluyormuş demekki ...

Bakmayın böyle dediğime romantizme ve masallara tutkun birinin kesinlikle bakacağına eminim zira benedict ve kardeşleri aklıma geldikçe "ahh ahh ne vardı şu sophie'nin yerinde olsaydım" diyorum yani :-P


Kitabımız: SON SÖZ AŞKIN

Tam bir külkedisi masalı olan kitabımız bridgerton serisinde yer alan romantizm ağırlıklı bir kitaptır.
Ana karakterlerden olan sophie babası soylu olan ama üvey anne eline kalan masum bir güzeldir.
Bir gün eve bir davetiye gelir jet sosyeteden olan bridgerton ailesinin balo davetiyesi ...
Baloya gitmeyi çok ister ama ben bilin bakalım nolur ?  
ahh.. doğru tahmin üvey anne evinde hizmetçi olarak kullandığı kızın gelmesine izin vermez .kızımızda gizlice hazırlanıp gider tabi maskeli balo olduğu için üvey anne tanımaz birde nerden bilsin  o pespaye kızın bu kadar güzel olacağını değil mi ? 

Gelelim canım benedict 'ime yakışıklı ,çapkın ,asil benedict o gece baloda gördüğü,dans ettiği ve aklından çıkmayan güzelliği unutmak için çabalar ve tabiki başaramaz .
Sophieyle karşılaşmaları dansları konuşmaları ve kaderin onları hiç olmayacak yerde bir araya getirmesiyle yaşanan olaylar her ne kadar masaldan alıntı gözüksede bir masalda bu kadar olay olamaz dedirten cinste bir kitap...
Julia quinn 'e selamlar 
Bir dahaki yayında görüşmek üzere keyifli okumalar  :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder