3 Mayıs 2016 Salı

MAGİ


   Merhaba arkadaşlar, karşınızda ilk film yorumumla bulunmaktayım. Aslına bakarsanız filmi şu an izliyorum ve size söylüyorum BU FILM TAM ANLAMIYLA BERBAT!! İkinci yarıya gireli yirmi dakika filan olsa da bu yarıdan da bir şey çıkmayacağı anlaşıldı malesef...
   Konusu Ganzir isimli bir tarikat ve cinler tarafından ele geçirilmiş kadınlarla alakalı.
   Marla isimli bir kadının Amerika'daki gazeteci kız kardeşini Türkiye'ye çağırmasıyla başlıyor, aynı günün gecesinde ise öldürülüyor. Önce bu cinayet eski kocasının marifeti gibi görünse de aslında meşhur tarikatın yaptığı sonradan öğreniliyor. Kız kardeş Olivia ise sır perdesi tamamen kalkana kadar işin peşini bırakmamaya kararlı, yanına kız kardeşi Marla'nın iş arkadaşını da alarak yola devam ediyor.
   İkinci yarıda olaya bir de yazar dahil oluyor ve işler iyice sarpa sarıyor.
   Film gerçekten çok kötü arkadaşlar, Imdb'den 7 puanı nasıl aldı anlayamıyorum. Şu an filmin bitmesini dört gözle beklediğimi çok içten bir şekilde söyleyebilirim. Galiba bitmeden de çıkacağım. Kesinlikle önermediğim bir film ama zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek çok da provoke etmemeyi tercih ediyorum, belki siz beğenirsiniz 😊 Yine de berbat olduğunu tekrar tekrar söylüyorum 😝

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder