19 Mayıs 2016 Perşembe

Oniks-Jennifer L. Armentrout/ Lux Serisi


   Merhaba arkadaşlar, ben admininiz Charmzura (kısaca charmy de diyebilirsiniz 😉) Sizi çok özledim ben, siz de beni özlediniz mi peki? 😃 Uzun zaman kayıplara karıştım yine ama bu defa geçerli bir sebebim var yemin ederim! 😃 Finaller yaklaşıyor, jüri korkusu tepeme binmiş durumda ve dün gece neredeyse biricik laptopum bana veda ediyordu. 😟 Ama hepsini bir kenara bırakmaya karar verdim bir yarım saatliğine,iyi yapmışım değil mi 😊
   Her neyse bu kadar gırgır yeter. 😃 Oniks,Lux serisinin ikinci kitabı arkadaşlar. Baştan uyarıyorum,eğer ilk kitabı daha okumadıysanız bu paylaşımda spoiler yiyeceksiniz haberiniz olsun...
   Jennifer ablam yine çizgisini bozmayıp son sürat nefes kesen bir heyecan dalgasıyla bu kitapta da çarpıyor bize 😃 Obsidyen'in sonunda her ne kadar kahramanlarımız saldırıdan sağlam kurtulsalar da o meşhur tarlada olanların etkileri Katy ile gelmeye devam ediyor.Deamon Katy'yi iyileştirirken yanlışlıkla kendi özünden bir parça veriyor kızcağızımıza.Evet biliyorum tam Deamonluk bir hareket 😃 Kat artık rastgele enerji patlamaları yaşıyor, olmadık yerlerde eşyaları hareket ettiriyor ve bu yeni yeteneklerinden dolayı mütemadi olarak ödü kopuyor 😃 
   Aynı zamanda okulumuza yeni ve yakışıklı bir genç adım atmış durumda. Adı Blake ve Katy ile ilgilendiğini gizleme ihtiyacını hiç hissetmiyor. Bu Deamonda nasıl bir yansıma buluyordur dersiniz? Durun ben söyleyeyim: ölümcüle fazlasıyla yakın 😃 
Ancak hepsi bu kadar değil, yeni yakışıklı arkadaşımız Blake'in bir sırrı var: O da bir melez. 😲 Melez de neydi ki dediğinizi duyuyorum sanki 😃 Bu melez,arkadaşlar,tam olarak  Katy'nin dönüştüğü şey...
   Bu ortak özellik Deamon'un uyarı dolu ısrarlarına rağmen bir arkadaşlığı, bir partnerliği beraberinde getiriyor. Ancak unutulmaması gereken çok önemli bir şey var: bu tekinsiz koşullarda kimseye güvenme! Malesef Kayy bu çok değerli mantradan sapınca çok çooook kötü şeyler oluyor arkadaşlar. 
   Sonu gerçekten üzücü biten çok başarılı bir kitaptı. Devam kitabını acilen arattıran türden anlayacağınız. Tipik ben olarak okumanızı yine ve yeniden şiddetle tavsiye ediyorum şeker parçalarım,bir dahaki görüşmemize kadar kendinize iyi bakın 😙 ( ve bu arada beni özlemeyi unutmayın 😃)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder