25 Temmuz 2016 Pazartesi

Aşk Nöbeti-Ayşe/ Savaşma Seviş Serisi

  Merhaba arkadaşlar,ben Charmzura. Bugün size Wattpad orijinli,yeni çıkmış bir kitap getirdim. Aslında bu haftaki diğer paylaşımda da oradan,henüz yayımlanmamış bir kitap paylaşacağım. 
   Son zamanda Wattpad'e bayağı sardığımı söyleyebilirim cidden. 😃 Hepsi çok başarılı olmasa da gerçekten saklı kalmış cevherler de çıkıyor gördüğünüz gibi... Aşk Nöbeti de onlardan birisi işte! Pek çok yerinde gerçekten çok fazla güldüm. Alışılmışın dışında yaptığı benzetmelere ayrıca bayıldım. 😍 Özellikle bir yeri hâlâ kulaklarımda çınlıyor ama sayfanın selameti için o kısmı yazmamayı tercih ediyorum. 😅 
   Konuyu size tamamen açıklamayacağım ama merakınızı kamçılayacak kadar vereceğim. Kitabı kendinizin keşfetmenizi istiyorum. Okuduğunuz zaman buna değdiğini göreceksiniz diye inanıyorum. Ve bunu söylemek benim için çok büyük bir şey cidden,çünkü ben çok az Türk yazarı başarılı buluyor ve daha da azını böylesine övüyorum. 
   Pekala, şimdi sizi esas oğlanla tanıştıralım;umarım bordo bereli sarışınları seviyorsunuzdur çünkü Ulaş Akahan bordo bereli timine mensup sarışın bir afet oluyor. 😃 Hiç sektirmeden kadın kaldıran kazanova bizim bu arkadaş.
   Esas kızımız Alin ise daha on sekizine yeni girmiş,naiflikle pek alakası olmayan,hem deli hem de kendi sağlığı için fazla cesur,tam badass bir kız. 😏 Annesinin ölümünden kısa bir süre sonra babası Alin'i hiç bir şekilde istemediği bir adama vermeye kalkınca, uzun zamandır görmediği abisini arayarak durumunu haber veriyor ve İstanbul'a doğru yola çıktığını otobüse binmeden hemen önce haber veriyor. 
   Yurt dışında gizli bir görevde olan abi ise bunu öğrenir öğrenmez,aynı evi paylaştığı en yakın arkadaşı olan Ulaş'ı arayarak kız kardeşine göz kulak olmasını söylüyor. Hikaye tam da böyle başlamış oluyor arkadaşlar... 😉 
   Bizim koç öncesinde bebek bakıcılığı yapması gerektiğini düşünse de Alin'i görünce şikayetler eksilere kadar düşüyor. 😃 Sonrasında ise işler kesinlikle hiç bir şekilde beklenmeyecek bir yola giriyor.
   Ama malesef olay o kadar basit değil çünkü önce meşhur kazanova Ulaş Akahan'ın söylediklerini yutması,kendisini yeni düşmanı eski en yakın arkadaşı Alihan'a (nam-ı diğer Alin'in ayabeyi) kanıtlaması gerekiyor. 😃
   Kitapta ayrıca karakterlerimizin önce kendilerine,sonra birbirlerine ve daha sonra ise birlikte başkalarına karşı verdikleri savaşa şahit oluyoruz. Basılmış kitabı okuma şansım olmadı henüz,ancak eğer değişiklik yapılmadıysa size kitabın içinde cesur sahbelerin yer aldığını söyleyebilirim. İnsanı bir tane Ulaş Akahan'a sahip olmak için dua eder hale sokuyor yani 😍😃 Gerçekten başarılı yazılmış bir eser,okuyun derim.
   Kitabın da gününüzün geri kalanının da keyfini çıkarın,kocaman öpüyorum. 😙😙

72 yorum:

  1. Kitabı pdf olarak mail atar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
    2. merhablar aşk nöbeti pdf için instgram hesabi @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  2. Kitabın pdf sini atar mısın

    YanıtlaSil
  3. Kitabı pdf sini atar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar pdf icin instgeram @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
    2. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
  4. Kitabın pdf hali varsa gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhablar aşk nöbeti pdf için instgram hesabi @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  5. Kitabın pdfini mail atarmısınız

    YanıtlaSil
  6. kitabın pdfini atarmısınız

    YanıtlaSil
  7. kitabı pdf olarak atabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
  8. Banada kitabı PDF olarak atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhablar aşk nöbeti pdf için instgram hesabi @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  9. Bu kitabı pdf olarak atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhablar aşk nöbeti pdf için instgram hesabi @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  10. Kitabın pdf sini nerden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
  11. Merhaba bana da pdf olarak atmanız mümkün mu

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Kitabı pdf olarak atar mısınız lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
  13. Merhaba banada pdf olarak atarmisiniz kitabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
  14. Merhaba bana da atabilir misiniz
    cmlcolak72@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Kitabı hiç bir yerde bulamıyorum bana da PDF olarak atabilir misiniz ? nihanozturk1327@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kitabın pdf'ni aldınız mı acaba

      Sil
  16. Kitabı bulamıyorum pdf yollayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  17. Kitabın pdfsini atarmısınız?

    YanıtlaSil
  18. merhaba kitabı aramadığım yer kalmadı hem satın almak için baskısı yok zaten hemde pdf olarak banada pdf'ni atar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle bende pdf sini istiyorum atabilirmisiniz

      Sil
    2. bende pdf sini istiyorum atabilirmisiniz?

      Sil
    3. merhabalar pdf icin instgeram @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  19. Aynen bende öyle bende pdf sini istiyorum atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldınız mı pdf atabilir misiniz

      Sil
    2. Siz aldınız mı bana da atın lütfen anigdelioglu17@gmail.com

      Sil
  20. Lütfen kitabın PDF atar mısınız, şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar pdf icin instgeram @ikincielkitap_satim sayamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  21. Pdf atabilir misiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Kitabı pdf olarak mail atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  23. Allah rızası için banada eğer atabiliyorsanız pdfyi mail atar mısınız? 😅

    YanıtlaSil
  24. Kitabı pdf olarak banada atarmisiniz

    YanıtlaSil
  25. Bana da pdf atabilir msisiniz coye490@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Kitabı pdf olarak atabili misiniz varsa sizde

    YanıtlaSil
  27. Banada atın lütfen anigdelioglu17@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Banada atın lütfen anigdelioglu17@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Banada pdf halini mail atabilir misiniz f.nuraydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar, bende merak ediyorum kitabı bana da PDF atar mısınız? hatce.kaleli@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aşk nöbeti pdfi icin ınstegram @ikincielkitap_satim sayfamdan yardımcı olabilirim

      Sil
  31. Elinizde mevcutsa bana da PDF olarak atabilir misiniz? simanurondess@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Kitabın pdf ini gönderir misiniz?
    my.many@outlook.com

    YanıtlaSil
  33. kitabın pdf ini gönderir misiniz? mrvodbs.05@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba kitabın pdf ini gönderebilir misiniz ? sedanurbldu@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Bana da pdf atabilir misiniz ? sedanurbldu@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Bana da pdf atabilir misiniz ? sedanurbldu@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Lütfen bana da pdf atar mısınız?😭😭

    YanıtlaSil
  38. Bana da pdf atabilir misiniz?
    gmzkpnk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. merhabaaaaa lütfen kitabın pdf halini paylaşır mısınız sizden mail bekliyorummm sefikanur52@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. merhaba, kitabı bana da pdf halini atabilir misinz?
    isitan543@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  41. merhaba eğer varsa pdfsi bana da atabilir misiniz?
    elfrpatz97@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. eğer varsa bana da pdf atabilir misiniz?
    meleniaism@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Kitap'ı olupda satmak isteyen varmı acaba yada pdfsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar pdf icin instgeram @ikincielkitap_satim syfamdan yardmcı olabilirim

      Sil
  44. Kitabın pdf ni atabilir isiniz lütfen yalvarıyorum🥺😍

    YanıtlaSil
  45. karabacak.mine@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba, her yerde aradım kitabı. Sıfırı geçtim 2.eli bile çok pahalı ve pdf halini de bulamadım. Sizden ricam bana da pdf olarak gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil