24 Temmuz 2016 Pazar

MERLİN (1.SEZON)

Efsanelerin diyarında ve büyünün zamanında.. Büyük bir Krallığın kaderi genç bir adamın omuzlarında. Onun adı Merlin...


Selam arkadaşlar ben calypso:-)
Size sürpriz yapmak istedim ve bu kez diziler/filmler  kategorisindeki paylaşımı ben yapmak istedim .

Hem arada sürpriz yapabilirim demiştim.:-) :-)

Şu an bu yazıyı paylaştığım icin gerçekten çok mutluyum ,neden diye soracak olursanız paylaşacağım diziyi çok seviyorum da ondan . Yıllar önce izlemiştim, ama tekrar tekrar izlemekten büyük zevk alıyorum.

Gelelim dizimize, MERLİN;
Büyücü merlin hikâyesini pek çoğunuz duymuştur diye düşünüyorum. İşte yaşlı bir büyücü ve kudretli bir kral arthur. Bilindik hikâyeninde ilgi çekici oldugu doğru ama asla dizi versiyonu kadar olamaz bence sonuçta herkes bir bradley james olamaz değil mi ? (Ayy canım ya :-* )

Bilindik hikâyeyi çok farklı bir platforma taşıyan yapımcılar dizi kahramanlarımızı genç ve yakışıklı taşımayı tercih etmiş ve bence çok güzel de olmuş yani  kısacası gözlere bayram hanımlar :-) tamam tamam biraz abarttım farkındayım.

Herneyse genç bir çocuk olan merlin, büyü gücüne sahiptir.küçük bir köyde  annesiyle yasayan genç büyücünün annesi bir gün oğlunu yeteneklerini geliştirmesi ve iyi bir hayat yaşaması amacıyla eski bir dostu olan  hekim ve aynı zamanda eski bir büyücü olan gaius'ın yanına camelot'a gönderir. Genç büyücü Camelot'a gelir ,ancak ortada büyük bir sorun vardır; bu krallıkta büyü kesinlikle yasaktır hatta büyü yapanın sonu idamdır.
Gauis merlin'i saklamaya karar verir.
Veee sakar,iyi kalpli ,bela çeker,yetenekli,çoğu zaman şapşal büyücü merlin'in macerası başlar ilk bölümlerde efektler gerçekten kötü ama yinede izlenebilir bir dizi.
İlk sezon dikkat çekmek ve izleyici kitlesi kazanmak amacıyla büyülü ,macera dolu olaylar yer alıyor.

Bir yandan başına gelen belalarla uğraşan merlin bir yandan ödül mü ? ceza mı ? Olduğuna karar veremediği bir görevle uğraşırken birde üstüne büyü gücüyle ve büyük kaderiyle mücadele eder .çok acıyordum bazen bu çocuğa ya :-)
Karşısına çok kudretli,iğrenç,kötü,acımasız bir sürü gerçek ve fantastik karakter çıkacak şimdiden uyarayım ben .

Gelelim arthur'a ; daha sonra büyük bir kral olan arthur bu sırada bir prens ve genç büyücü ile kaderlerinin bir olduğundan kesinlikle habersiz ,ee yani büyünün yasak olduğu bir yerde büyüyen ve babası büyünün en büyük düşmanı olan arthur bunu bilmese de olur yani ,bu arada babasından nefret ediyorum, lanet adam .

Haa bide üvey kardeş ve guinevere var ve bu karakterlerde sizi şaşırtacak şekilde karşınıza çıkacak emin olun.hala söylüyorum. Guinevere karakteri daha güzel olabilirdi,yani tamam kadın güzel sayılabilir ama prens arthur'a olmamış bence.

Şimdiii olaylar hakkında daha fazla ipucu vermek istemiyorum ,çünkü kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi .
Umarım 5 sezonuda severek izlersiniz açıkçası son sezon biraz hayalkırıklığı ama olsun geneli iyi bu yüzden hakkını yemeyelim yani .

Bir dahaki paylaşımda görüşmek üzere arkadaşlar ,keyifli izlemeler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder